Så var man hemma igen

Saknar redan alla djur och människor från Spanien, var så sorgligt att prata med Linnea i telefon igår och inte irl. Men kändes ändå som att det var rätt tidpunkt att komma hem, så jag hann säga hejdå till finaste Calippo. Och Drabben såklart. Har verkligen hänt hur mycket saker som helst, var ska man börja? Det får bli många omgångar med bilder, lägger upp några som Klara tagit idag:)


Jag med liten fölis


jag och Balu som egentligen heter Beach Boy


Photoshoot med Salto




Vi säger hejdå till Pico som åkte hem


Jag och Rebecka utanför IKEA


Rycker manen på Sandro


Jag rider Crown Lady, ett ungsto


Allmän partystämning med Rebecka, Andrès och Alvaro (plus Cassandra och Sarah)




Fotboll på lunchrasten! Svenskarna vann. Absolut. 


Ledig dag i Lugo med Markus, Linnea och Klara. Rebecka ville helst stå bakom kameran.

Men här är hon med iaf

Fler bilder en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0