Frukostblogg #2

De senaste dagarna har jag varit inne på internet hur mycket som helst. För att vara här alltså, inte jämfört med hemma... Javier är nämligen i Aachen och kollar på hopptävlingarna den lyckosten, men vi har iaf internet som tröst. Men mest har jag kollat flygbiljetter, för den stora frågan är ju När ska jag åka hem? Men jag funderar på att semestra lite först men det får vi se. Klara och Rebecca bokade iaf biljetter sent igår men jag lyckades inte höra datumet (och dom har inte lyckats pallra sig upp än fast vi egentligen ska börja halv nio...) så det blir en spännande överraskning sen. Men det är om mindre än två veckor iaf. Och Linnea vet inte hur hon ska göra heller, och hennes kusin Markus åker hem typ v 33. Men det verkar som att det ska komma en ny tjej strax efter att Klara och Rebbe åkt. Och den   18:e kommer det två praktikanter så jag tänkte åka hem (eller på semester) senast då. Så jag är hemma senast v 34! Det är ju assnart! Jag kommer sakna alla djuren och Javier och svenskarna såklart, och lite Oscar men absolut inte Alejandro, han får gärna hoppa ner i grodpölen och stanna där...
Just nu rider vi bara unghästarna igen, som när Jessica var här. Men jag har mest ridit ett grått sto som heter Celebrity som är minst inriden av alla såklart. Men jag gillar henne även om hon gärna protesterar högljutt när hon är lite trött. jag fick hoppa henne i förrgår, det var supersvårt men kul! Har ju inte hoppat sen början på april, och så jobbar man i ett hoppstall hehe. Annars rullar allt på här fast inte som vanligt, nästa vecka är alltid helt annorlunda är den förra känns det som. Men Alejandro är lika schizofren som vanligt. Honom skulle man kunna skriva en hel bok om men den skulle nog ingen läsa. Nej nu har jag klagat färdigt på honom, och det är fortfarande bara jag och Linnea (och lite halvt Markus) som är uppe... Dags att ta fram grytlocken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0