Frukostblogg

Ligger i sängen och äter choklad, hade ju tänkt äta frukost samtidigt som jag internetade men eftersom Klara upptäckte att det funkar mycket bättre i vårt rum än vid köksbordet så... Slappt alltså! Fast jag är nästan klar iaf medan hon fortfarande sover. Ikväll kommer Linnea äntligen tillbaka, jag har bara väntat i två månader... Hela tiden som Klara varit här alltså:p I förrgår shoppade jag ovanligt lite, men en duschtvål från Sephora, en vit tröja och en Narutobok (nummer 49) blev det! Måste ju nästan börja tänka på hur jag ska få med allt hem. Hinner inte lägga upp nån bild nu, vi måste plocka ihop lite tvätt och fixa frukost. Varmt kommer det bli idag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0