greetings from stockholm, sweden

Hej hej, längesen man skrev här! Idag var jag i alla fall på betet och hälsade på hästarna med Elisabeth. De var så sjukt söta, speciellt Frosty som man bara ville lägga ner i väskan (mulberry) och ta med sig hem!! Vi satt mest på en sten för båda var trötta, och Frostisen stod hela tiden brevid och typ vilade huvudet på ens axel... Kul att hälsa på alla hästarna igen iaf!

Först var jag halvt otaggad på att fota eftersom hästarna var så sega, stod mest och sov. Men jag tog mig i kragen eftersom jag ville ha lite nya bilder, så jag tänkte att jag kan passa på och mata den här bloggen med lite bilder ;) Så det blev mest huvudbilder.

Om ni "lånar" nån bild måste ni btw säga vem som fotat, det är alltså jag Jossan. Tack!


Frosty


Joe


Grappo


Haha fotade grappo rätt mycket. Han är ju bara för söt...


Twiggy


LG






Rivaldi solar


Drabben<3


Vi trodde först detta var Solaris som solblekt sig lite(!) men det visade sig vara en NY häst! Så ser den ut alltså! Jättesöt och har ett flygande steg, säkert stallets nästa dressyrhäst. Men vad vet jag.


Taikon


MW


Maik, Magnat och S




Lemon


Calippo. Väldigt trött.




Annie posar som vanligt


Lemon LG och Scoby

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Felicia - Stall Viggeby

Otroligt fina bilder, och vilka söta hästar! :D Vems hästar är det?

2011-07-23 @ 20:57:44
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Amelie - stallviggeby.blogg.se

Vilka härligt sommriga bilder :D



Vad använder du för kamera?

2011-07-24 @ 00:55:04
URL: http://stallviggeby.blogg.se/
Postat av: Malin

jättefina bilder!

Läs gärna min hästblogg så kanske vi kan följa varandra i bloglovin? :)

2011-08-02 @ 22:49:41
URL: http://malinjacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0