Tävlingshelgen

Gick faktiskt mycket bättre än jag trodde! Kom trea med Svante - vår första placering i hoppning:D Och så slog Rebecca mig med en sekund bara i lc:n så Hampe kom både etta och tvåa fast han fick bara en rosett:p Men en rätt lyckad tävling alltså! Förra veckan var jag supermycket i stallet, red ut på Cassander tre gånger vilket var superkul:) Och så red jag Jiminey i onsdags, och Hampe tor+fre. Och i lördags lastade jag hö med Rebecca, Carlos och Johannas kusin Erik, och det var faktiskt också kul. Annars har jag mest gått runt och surat över min historiatenta, ska bli intressant att se om jag överlever den. Imorrn ska jag förhoppningsvis börja träna igen iaf! Jag och Sanna ska till Friskis o svettis, får se om jag har nån kondition kvar.
Nu ska jag tagga inför en morgondag med finskainlämning och SOVMORGON äntligen!
Idag var det rätt kul på jobbet också, fast jag inte lyckades boka nån. Men jag övar mina social skills:p

Kommentarer
Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, jätte trevlig blogg! :)

Kom gärna in till den nya hästbloggen, TEAMNYRK!

Två hästgalna & deras storhästar, hoppning & dressyr! Byta bildlänk elr bloglovin?:)



Kramar F&V på TeamNyrk!

2011-10-06 @ 14:18:39
URL: http://temnyrk.blogg.se/
Postat av: Linnéa - vinn en fleece från Schockemöhle

Anordnar just nu en tävling på bloggen där du kan vinna en ursnygg fleece från Schockemöhle, klicka på länken för att delta :)

http://livetblandhastar.blogspot.com/2011/10/tavling-med-emmishopen.html

2011-10-09 @ 17:40:27
URL: http://livetblandhastar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0