Dag 2 på jobbet

Idag var min andra dag på jobbet. Gick helt ok. MEN är ju inte riktigt min grej... Ska ge det ett tag och sen kanske jag förhoppningsvis hittar ett annat jobb:p Heh har lite svårt att skriva just nu för Bridget kräver uppmärksamhet...
Iaf så hoppade jag Corrado i fredags, helt otippat men han var jättesöt! Och i lördags hoppade jag Joe, kul med en ponny:) Och hopptävlingen med Svante gick jättebra, han hoppade superstort över varje hinder men vi var bara en poäng från placering så det var ju kul:) Sötast är han i alla fall<3
Idag var jag också i stallet, åkte dit efter jobbet. Åt lunch med ridgruppen kl 12, mysigt för dom bjöd på tårta:p Haha och så är dom ju trevliga också! Sen följde jag med Maria till ATG med Sickan, hon har varit halt ett tag och det var väl både bra och dåliga nyheter. Tråkigt nog var jag tvungen att åka till skolan sen för att ha historialektion med världens tråkigaste lärare. Kul att jag har tenta snart och inte ett enda dugg av det hon säger fastnar...:/ Måste alltså plugga in allt själv! Yay!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0