En månad!

Nästan så länge sen var det någon bloggade på den här bloggen... Sorry! Jag skulle kunna ursäkta mig med att jag varit väldigt upptagen med eliten men jag har varit lite lat också. Avslutade ju förra inlägget med att jag skulle rida ist för Cissi - jag fick Jiminey och vi hade markarbete. Och det gick ganska fort men var kul:) Sen dess har jag mest ridit Jiminey, men jag har ridit Solaris och Bounty också. Och så tävlade jag Svante i dressyr föraa helgen och vi kom trea:D Svante är bäst! Får se om vi ska vara med på hopptävlingen på söndag... Jag öskade iaf Svante, Jiminey och My Way till hoppgruppen och den börjar ju på fredag, så om jag har tur får jag hoppa Svantegull då<3
Annars har jag som sagt mest hållit på med eliten som var i helgen om någon råkat missa det, och det var kul att vara funkisansvarig men VÄLDIGT mycket jobb. Tur att jag hade hjälp av Emelie, Melina och Elisabeth K. Sen har jag ju haft en del finskalektioner också men det käns inte som att jag lärt mig så mycket mer än lite grammatiska termer...:p Och så har jag fått ett jobb också som börjar på onsdag! Så det har hänt en del.
Idag har jag bara slappat, fast jag borde läsa om Finlands historia för jag har historielektion kl fem. Men jag tyckte att jag förtjänade lite slapp efter helgen:p
Häenäst tänkte jag blåsa liv i Stugbygeln igen - usek var ju på väg att lägga den på is till efter julrevyn! Men jag och Ellen ska nog komma på nåt.
Glömde säga att jag har en liten extrakatt hemma hos mig just nu som heter Bridget. Hon är jättesöt men om man går ifrån henne längre än tjugo minuter börjar hon pipa och följer efter. Hon spenderade de fem första dagarna här med att gömma sig under antingen tvättmaskinen eller Isabellas säng. Nu är hon nästan lite för modig:p Hon är en innekatt men jag tror hon fått blodad tand på utelivet av att ha sett Tippan gå in och ut för hon har redan smitit ut två ggr.

Ska försöka skriva lite oftare. Måste ju lägga ut fler bildre på facebook ockå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0