Hästa hela veckan!

Tänkte att efter eliten skulle jag inte behöva vara varje dag i stallet. Sen insåg jag att den här veckan blir 6/7 dagar stalldagar... Men det gör inget! I tisdags hann jag sköta goseSvante jättelänge och knoppade när Vivianne skulle rida:) Han ÄLSKAR att bli kliad och att man fixar med svansen, men borsta är inte lika kul:p Och det bästa är såklart när man får godis och äpplen...
I onsdags morse hoppade jag Jiminey, det var superkul! Han var jätteduktig:) Och igår i dressyrgruppen fick jag rida Svante<3<3<3 Han var bäst och superfin såklart! Så jag hoppas att jag får hoppa honom idag... Ska iaf få tävla hoppning på honom på söndag:D Tagga! Och imorrn ska jag också hoppa istället för Vivianne i mammas grupp. Hoppning tre dar på rad alltså:D Och jag som inte hoppat på superlänge...
Nu ska jag strax åka och hälsa på farmor, ska hjälpa henne att handla lite och så för hon har precis opererat höften. Sen är det funkisfest i stallet också:) Undrar om jag ska kika in på u:sekmötet också och störa dom lite?xp

Känner mig så gammal just nu! Stallet kryllar av 95:or och yngre och 91:orna lyser med sin frånvaro... Så jag blev lite nostalgisk och hittade den här bilden från när jag var typ tre och red på Smulan runt i skogen på Djurgården... Och mamma ser så liten ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0